wtorek, 28 maja 2013

Korean Dreams Blog Tag

Korean Dreams Blog Tag

Bardzo dziękuje Kuro Lady za otagowanie mnie.Nie spodziewałam się :PP. To miło że autorka jednego z moich ulubionych blogów mnie nominowała :** Jeszcze raz dziękuje ... 






 Zasady: 

1. Wstawić powyższy obrazek.
2. Podziękować osobie która cię otagowała.
3. Nominować jakąkolwiek liczbę blogów do tego tagu, które według ciebie na to zasługują lub po prostu je lubisz ;D (ale nie tą osobę która
 
A teraz najważniejsze:
4. Opowiadasz o swoich 3 marzeniach. Jakich chcesz, mogą to być największe lub te mniejsze, zupełnie pokręcone lub bardziej realne.
5. Odpowiadasz na pytanie: Czy warto marzyć? Dlaczego?
ciebie)
 
 
A oto moje marzenia:
1. Strasznie chciałabym odwiedzić Japonię.Może mało oryginalnie ale marze to tym od dawna. W tym kraju chciałabym zrobić dużo np. spotkać autorów moich ulubionych anime takich jak Fairy Tail.
2. Chciałabym napisać powieść,albo żeby przynajmniej mój blog był popularny. Wtedy byłabym szczęśliwa :*
3. Chciałabym potrafić latać i wyzbyć się lęku wysokości. Wtedy czułabym się wspaniale.
 
 Czy warto marzyć? Dlaczego?
Moim zdaniem powinno się marzyć ponieważ wtedy wiemy do czego dążyć w życiu.Mamy cel którego się trzymamy.Możemy dzielić się nimi z bliskimi nam osobami i dzięki nim mamy nadzieje na lepsze jutro.
 
 Otagowani przeze mnie:
 
 Yasha Aizawa ==> http://nalulovestory.blogspot.com

Animka - chan==> http://fairy-tail-nakama.blogspot.com/
 
Ruby Phoenix ==> http://hazy-future.blogspot.com/
 
 
 
 
To wszystko Bya bay :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz